הנהלה וסגל הדרכה

הנהלה

אריאל יוסף

מייסד ובעלים

אריאל יוסף, נשוי לבל ואב לשרה, יאיר, איתן ורות.

בהשכלתו הוא עו"ד ומגשר בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) ובתקשורת (BA) ותואר שני במשפטים (LL.M).

אריאל הוא בראש ובראשונה יזם. בעשור האחרון הוא עוסק בהצלחה בתחומי יזמות שונים: פיתוח עסקי בתחומים מגוונים, התמקדות עומק בעולם הנדל"ן וייסוד והקמת פרויקטים ומיזמים שונים בתחום החינוך.

למעלה מעשור משמש אריאל יועץ עצמאי בתחום הפיתוח העסקי לחברות וארגונים מובילים וכיהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי במספר חברות היי-טק ונדל"ן מהמובילות בישראל. בשנים האחרונות, מלבד מתן שרותי פיתוח עסקי, הוא מלווה דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית (תמ"א 38 ופינוי בינוי) ומסייע להם למקסם את הזכויות והרווח שלהם בפרויקט. פעילות זו מתבצעת באמצעות קבוצת בראשית – ניהול וליווי פרויקטים בהתחדשות עירונית שאריאל הינו הבעלים והמנכ"ל שלה.

אריאל משרת כקצין מילואים בדרגת סרן בתפקיד יועץ משפטי במחלקת הדין הבינלאומי בפרקליטות הצבאית, המשך ישיר לעשור בשירותו בצה"ל כלוחם ומפקד ביחידת חי"ר.

Linkedin Twitter Facebook 

אבי כחלון

מנכ"ל

בוגר תואר ראשון במשפטים במסלול האקדמי המכללה למנהל. בעל רקע וניסיון עשיר בהדרכת וניהול ארגונים. במהלך התואר הראשון יצר את הפודקאסט "עושים חיים" המנגיש כלים פרקטים למיקסום יכולות אישיות. בעברו ניהל עובדי מכירות בחברת תיירות גדולה, כיום מדריך לשיטות מכירה יעילות.
כמנכ"ל ProMUNers אבי מרכז את כל תוכניות ProMUNers ואחראי על הפעילות השוטפת שלהן לרבות קשר שוטף מול גורמי חוץ.

ניקול ברי

סמנכ"ל אקדמיה

בוגרת תואר ראשון בממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה מאוניברסיטת רייכמן ובעלת תואר שני במדינות מתפתחות מאוניברסיטת תל אביב. עולה חדשה שהגיעה לישראל מאקוודור ב-2015 דוברת עברית, אנגלית וספרדית. הקריירה במודל האו"ם התחילה שהייתה רק בת 14 באקוודור. בשנים באחרונה לקחה מספר תפקידים משמעותיים בתחום: נשיאת ארגון מודל האו"ם RUMUN של אוניברסיטת רייכמן, ומדריכת האקדמיה של ארגון מודל האו"ם COMASMUN של המכללה למנהל ראשון לציון. בנוסף, הדריכה מספר קבוצות מודל האו"ם תחת ProMUNers בכל רחבי ישראל . כיום, מנהלת קורסים אקדמיים במרכז הכרמל בחיפה של מש"ב, לאנשי מקצוע ממדינות מתפתחות, הפועלת לקידום יעדי הפיתוח בר-קיימא ולפריצת הפער ההתפתחותי.

רפי וינברג ליטמן

יועץ אקדמי

בוגר תואר ראשון בתכנית המשולבת בפילוסופיה, כלכלה, מדע המדינה ומשפטים למצטיינים באוניברסיטת תל אביב. את הפעילות במסגרת מודל האו”ם החל בשנתו הראשונה באוניברסיטה במועדון של אוניברסיטת תל אביב, והשתתף במספר רב של כנסים ארציים ובינלאומיים, הן בתור משתתף מן המניין והן בתור יושב ראש בוועדות. רפי היה מעורב בצוות שאירגן את הכנסים הבינלאומיים שהתקיימו באוניברסיטת תל אביב בקיץ 2016 וקיץ 2017 בהשתתפות כ-150 סטודנטים מהארץ ומהעולם. כמו כן, רפי שימש כמנהל אקדמי ויו"ר מועדון מודל האו"ם באוניברסיטת תל אביב.
לצד מודל האו”ם, רפי התנדב בעבר בעמותת שבי"ל (שקיפות בינלאומית ישראל), המקדמת נורמות של שקיפות ואתיקה במגזר הציבורי והעסקי.
כיום, רפי הוא מנהל פרויקטים במועצה לשלום ולביטחון, עמותה המאגדת בכירים לשעבר בזרועות הביטחון השונות.

עדי קופרמן

מנהלת פרויקטים

בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות (פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה) מאוניברסיטת בן גוריון. בעלת ניסיון רב בהדרכה ובעבודה עם אוכלוסיות מגוונות.
במהלך לימודי התואר הראשון עדי התנדבה במרכז המסייע לנוער בבאר-שבע לקדם ולפתח את עתידם המקצועי באמצעות רכישת השכלה, חניכה בתהליך חיפוש עבודה ועוד.
כמנהלת פרויקטים, עדי מרכזת את כל התכניות של ProMUNers ואחראית על הפעילות השוטפת שלהן, לרבות הקשר שוטף מול גורמי חוץ.

פנינה שיפמן

חברת הנהלה ומדריכה בכירה

פנינה השלימה את תכנית מודל האו"ם במועדון האם שלה באוניברסיטת בן גוריון בנגב, ומעורבת בתכנית מזה כ-3 שנים. פנינה נמצאת כעת בשנתה הרביעית בלימדי תואר ראשון בפוליטיקה וממשלם, לימודי מזרח תיכון ולימודי מגדר. בזמנה החופשי, היא מדריכת הגנה עצמית לנשים ומתמחה בעבודה עם נוער בסיכון.

רינת גרשפלד

מנהלת אקדמית לתכנית הדיבור בפני קהל והדיבייט

רינת היא מומחית לשכנוע ולהעברת מסר, מאמנת לפרזנטציה ולמכירות, מרצה לרטוריקה ומדריכת שיטת הדיבייט. רינת מאמנת לפרזנטציה אפקטיבית, עם נסיון בעבודה עם אנשי עסקים, סטארטפיסטים ובעלי תפקידים במגזר השלישי, ואף הרצתה 3 שנים בקורס פיקוד ומטה של צה"ל לסגני ולתתי אלופים.

רינת היא אלופת ישראל בדיבייט, יו"ר ליגת הדיבייט הישראלית (שמשה בתפקיד 6 שנים) ושופטת ראשית בתחרויות דיבייט בארץ ובחו"ל.

אמנדה סורודי

מנהלת אקדמית לתכניות עמידה מול קהל ומצלמה ותכניות מנהיגות חברתית

אמנדה היא שחקנית תאטרון טלויזיה וקולנוע, בוגרת בית צבי ולימודים משחק בארה״ב. בעלת סטודיו לצילום Photos by Amanda שמתמחה בצילום אנשים אורבני. בעלת תשוקה לכתיבה ותסריטאות ומאמינה שמכל דבר אפשר ליצור סיפור טוב.

דניס-טקצוק-1-211x300

דניס טקצ'וק

חבר הנהלה ומדריך בכיר

בעל תואר B.A. משולב במדע המדינה וביחסים בינלאומיים מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר M.A. ביחסים בינלואמיים, עם התמחות בלימודי ביטחון בינלאומי ודיפלומטיה, גם הוא מהאוניברסיטה העברית. דניס הוא גם בוגר של תכנית המצטיינים לזהות ומדיניות של המכללה למדינאות.

לצד הלימוד והעברת הסדנאות לתלמידי תיכון מטעם ,ProMUNers דניס גם מלמד מודל או"ם לסטודנטים כקורס חוצה מסלול במכללה למנהל בראשון לציון.
בעברו, דניס עבד ברשות התאגידים במשרד המשפטים, וכתב למספר אתרי אינטרנט וכלי תקשורת על יחסי ישראל והאו"ם ויחסי ישראל והאיחוד האירופי.
דניס היה יו"ר מועדון מודל האו"ם של האוניברסיטה העברית בירושלים, ושימש בתפקידי מפתח במגוון כנסי מודל או"ם בארץ ובעולם, ואף היה מזכ"ל כנס IsraMUN, כנס מודל האו"ם הבינלאומי השנתי שנערך בישראל.

סגל הדרכה

חוף רשף

חוף החל את דרכו המקצועית בעולם ההדרכה כבר לפני מס' שנים, ומגיע עם רקע נרחב גם מעולמות השיווק והתקשורת השיווקית, המדיה הדיגיטלית וה"מסורתית". בוגר תואר BA במדעי המדינה ותקשורת ותואר MA במשפטים – שניהם מטעם אוניברסיטת "בר אילן".

בתפקידו האחרון לפני ProMUNers היווה חלק מסגל ההדרכה בחברת 'דיבייט' – אחת החברות הותיקות והגדולות בארץ בתחום זה שפעלה במגזר העסקי, הציבורי ובמגזר החינוך ב-20 השנים האחרונות.  במהלך השנה שעברה חוף הכשיר מעל 1,200 מודרכים בתחומי אמנות השכנוע, רטוריקה והופעה (דיבור) מול קהל באנגלית ובעברית, חדשנות ויזמות, חשיבה יצירתית, מעורבות ומנהיגות חברתית, מיומנות ה-StoryTelling ועוד.

אנדי-איזק-210x300

אנדי איז'ק

בעלת תואר BA ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ובעלת תואר MSc בעסקים בינלאומיים מבית הספר הבינלאומי בבודפשט, מטעם אוניברסיטת    Buckingham מאנגליה.

במקביל ללימודיה השתתפה אנדי במועדון מודל האו"ם של האוניברסיטה העברית, ולקחה חלק כמשתתפת וכסגנית מזכ"ל בכנס IsraMUN, כנס מודל האו"ם הבינלאומי השנתי שנערך בישראל. כמו כן, השתתפה בכנסי מודל נוספים בארץ ובכנס EuroMUN בהולנד.

אנדי עובדת בחברת ייעוץ אסטרטגית פרטית המתמחה בתחומים גיאו-פוליטיים ומסחריים. בעבר אנדי עבדה במשלחת ישראל לאו"ם בניו-יורק מטעם משרד החוץ, וקודם לכן שירתה ביחידת קשרי החוץ של המטה הכללי בצה"ל. אנדי היא בוגרת התוכנית לדיפלומטיה ציבורית של StandWithUs, ובוגרת תכנית המצטיינים לזהות ומדיניות של המכללה למדינאות. מלבד זאת, היא גם מתנדבת בעמותת "נובה" המייעצת לעמותות וארגונים חברתיים.

דניאל-חזנוביץ-210x300

דניאל חזנוביץ'

סטודנטית לתואר ראשון בהיסטוריה של המזרח התיכון ואפריקה והתוכנית הרב-תחומית במדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב. במהלך לימודיה לקחה חלק במשלחות של הסברה יהודית באירופה וכן החלה את פעילותה במסגרת מועדון מודל האו"ם באוניברסיטת ת"א. במסגרת המועדון דניאל תפקדה כמשתתפת, כשופטת בתחרויות וכיועצת אקדמית לקראת תחרויות. כמו כן, השתתפה בשלושה כנסים בינליאומיים באירופה ובקיץ 2015 היתה חברה בצוות המנהל של הכנס הבינלאומי הראשון של מודל האו"ם באוניברסיטת תל אביב (IMUNA Presents: The TAUMUN JCC). לאחר השנה הראשונה נבחרה דניאל לצוות המנהל של המועדון באוניברסיטת ת"א והשנה נבחרה לתפקיד נשיאת התאחדות מודל האו"ם בישראל (The Israeli Model UN Association – IMUNA), עמותה המהווה ארגון גג של 12 מועדוני מודל האו"ם באוניברסיטאות ובמכללות בכל הארץ. לאחרונה הצטרפה דניאל לארגון ProMUNers כמדריכה של קבוצת תלמידי תיכון בכפר הירוק.יעצת לעמותות וארגונים חברתיים.

חיים-זליגמן-210x300

חיים זליגמן

כיום, חיים הוא סטודנט לתואר במשפטים באוניברסיטת בר-אילן. חיים גדל בארצות הברית ועלה לארץ כדי להגשים את החלום שלו לחיות בישראל. לפני שהתחיל את לימודיו באוניברסיטה, הוא שירת כחייל קרבי בצה"ל והתנדב כחובש במד"א.
לחיים יש ניסיון רב במודל האו"ם, היות והוא חלק מעולם מודל האו"ם כבר מעל ל-10 שנים. לצד עבודתו עם בני נוער במסגרתProMUNers , חיים השתתף בכנסי מודל או"ם ארציים ובינלאומיים רבים, ואף כיהן בתפקיד הנשיא של מועדון מודל האו"ם של אוניברסיטת בר-אילן (BarMUN) וגם היה סגן הנשיא של IMUNA, התאחדות מודל האו"ם בישראל.ניאל לארגון ProMUNers כמדריכה של קבוצת תלמידי תיכון בכפר הירוק.יעצת לעמותות וארגונים חברתיים.

נאירין-פאנוס-210x300

נאירין פאנוס

סטודנטית לתואר ראשון במשפטים ותקשורת (תואר משולב) במסלול האקדמי המכללה למנהל. מאז 2010 מתנדבת כמדריכה במועדון הצופים האורתודוכסי שביפו. את דרכה בעולם מודל האו"ם החלה כבר בתיכון "טביתא" שביפו, בית ספר סקוטי, כאשר ביחד עם חבריה לספסל הלימודים השתתפה במספר כנסים לתלמידי תיכון0ברחבי הארץ.
במהלך לימודיה האקדמיים משתתפת נאירין בקליניקת ידיד בית המשפט אשר מופעלת על ידי מרכז קונקורד. במסגרת הקליניקה מבצעים מחקר מקדמי להגשת חוות דעת כידיד בית המשפט (כולל לבית המשפט העליון), בתיקים בהם יש עניין מיוחד בדיני זכויות האדם, הדין ההומניטרי וביישום נורמות בינלאומיות.
נאירין היא גם בוגרת של מועדון מודל האו"ם COMASMUN של המכללה למנהל.דריכה של קבוצת תלמידי תיכון בכפר הירוק.יעצת לעמותות וארגונים חברתיים.

עמיחי פרץ קלופשטוק

עמיחי הוא סטודנט לתואר ראשון בכלכלה, מדע המדינה ויחסים בינלאומיים באוניברסיטה הפתוחה. הוא המנהל האקדמי במועדון מודל האו"ם של האוניברסיטה הפתוחה. הוא משמש גם כיועץ האקדמי לכנס מודל האו"ם של האוניברסיטה הפתוחה בשנת 2016.
עמיחי גר בגבעתיים, ונשוי + 0.5 (חתול). הוא מאד אוהב מדע בדיוני וספרי פנטזיה.
לדברי עמיחי, הכלים שמקבלים במודל האו"ם הם הכרחיים לכל אדם, ובפרט דיפלומטים ופוליטיקאים. הוא מקווה שהחוויה בפרומונרס תספק לחניכים הזדמנות לשפר את היכולות שלהם ולהשתמש בהם בחכמה, תוך צבירת חוויות חדשות. כמובן, שהכי חשוב להנות תוך כדי התהליך.

דין ביטון

דין הוא סטודנט שנה שנייה למדע המדינה ותקשורת באוניברסיטת אריאל, והוא מתחיל כעת את שנתו השלישית במועדון מודל האו"ם של אוניברסיטת אריאל. הוא נרגש לקראת תחילת העבודה השנתית של פרומונרס, ומצפה ללמד ולתרגל כלים חדשים של דיפלומטיה ויחסים בינלאומיים, ולהנות תוך כדי התהליך.

ניקול ברי

ניקול נולדה במקסיקו וגדלה בקיטו, אקוודור. היא עברה לישראל לבדה בגיל 18 וכיום מתגוררת בהרצליה. היא סטודנטית שנה שלישית לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה עם לימודי תעודה בלימודים אירופיים בביה"ס הבינלאומי ע"ש רקנאטי במרכז הבינתחומי בהרצליה.
ניקול החלה את דרכה במודל האו"ם בתיכון באקוודור במשך שש שנים בהן גם הדריכה את המועדון. הדרכת מודל או"ם לתלמידים הצעירים הייתה עבורה החוויה המשמעותית ביותר. ניקול עבדה עם צעירים כמדריכה בסניף המקומי של הנוער הציוני.
ברמה האוניברסיטאית, ניקול הצטרפה למועדון מודל האו"ם של המרכז הבינתחומי בשנתה הראשונה ללימודים, וכיהנה כיו"ר המועדון בשנתה השנייה, במהלכן יצאה למספר רב של כנסים לאומיים ובינלאומיים.
כבעלת ניסיון רב במודל או"ם, ניקול מצפה לעודד צעירים להשתתף בתכנית מודל האו"ם ולספק להם כלים והזדמנויות ייחודיות דרך פרומונרס.

לאה שוקרון

לאה היא סטודנטית שנה שלישית לכלכלה ומדע המדינה באוניברסיטת תל אביב. במקור מצרפת, לאה גרה בין היתר גם באנגליה, סינגפור, וכיום מתגוררת בישראל. היא פעילה במודל או"ם כבר כמה שנים, וכיום מכהנת כמנהלת האקדמית של מועדון מודל האו"ם באוניברסיטת תל אביב.